sobota, 3 maja 2014

Prolog



Siedziałam w pokoju czytając gazetą, gdy usłyszałam krzyk z dołu.
- Jessica! - to był Lou.
Wstałam i poszłam na dół.  Nie wiedziałam o co mu może chodzić.  Znalazłam Louisa w kuchni siedzącego przy blacie.
- Tak? - zapytałam niepewnie.
- Dobrze, że jesteś musimy pogadać - zaczął poważnie. O kurwa mam się bać?
- O czym?
- Dołączysz do gangu - to nie było pytanie. To było stwierdzenie. No chyba go pogięło. Ja w gangu? Hahahaha dobre braciszku. 
Stałam osłupiała i wpatrywałam się w oczy chłopaka.
- Louis ja tego nie zrobię - wyszeptałam z lekkim strachem w głosie. Nie wierzę, że mi to zaproponował. Mniej więcej orientuję się czym on się zajmuję, ale po co w tym wszystkim ja? Nie nadaję się do ich gangu. 
- Słuchaj młoda. Jesteś pod moją opieką, utrzymuję cię. Uwierz ten cały "majątek" naszego ojca i twojej matki starczyłby ci góra na rok. A teraz to wszystko co masz u mnie jest sto razy droższe, niż to co daliby ci rodzice. Musisz mi jakoś się odpłacić, a teraz zdarza się wyśmienita okazja - powiedział to z tym swoim denerwującym uśmieszkiem.
Prawdę mówiąc to on miał rację. Na rzeczy, które mam tutaj nigdy by mnie nie było stać.
- Ummmm okay... Co mam robić? - zgodziłam się nie pewnie. 
- Grzeczna dziewczynka - uśmiechnął się zadziornie...

10 komentarzy:

  1. No super :) Mam nadzieję, że szybko wymyślisz ostatnią część Zayna i Harrego :* Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. chcę już rozdział ,nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe co będzie dalej ;3
    Czekam na next :*
    Wiem że dopiero zaczynasz więc trochę Ci pomogę udostępnie na swoich stronkachi asku ;)
    Też jak zaczynałam było ciężko ale teraz jest super <3
    Jeśli masz chwilę zajrzyj do mnie : http://stole-my-heart-niall-horan.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę dużo weny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fuuuuh niegrzeczny Lou ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie troche oklepany temat bo czytalam juz duzo takich podobnych historii ale zobaczymy co dalej mam nadzieje ze opowiadanie bedzie inne od tych ktore juz czytalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się zaczyna : D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zobaczymy co będzie dalej idę czytać rozdział 1 ^^

    OdpowiedzUsuń